1 March 2015

[Instiz] Gummy worms PPL in a drama


Gummy worms PPL ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Actually, Soo Ae is not a gummy worms nerd but her hidden daughter is

In the bag that she dropped, we see that there are bags of gummy worms which Yunho gave her




He gave her a huge bag filled with gummy worms ㅋㅋ


And then, in the supermarket, we get a close up of the gummy worms boxㅋㅋㅋ

Source: Instiz

-This and the peppers (in Birth of a Beauty)ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

-What theㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Gummy wormsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Haㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ




1 comments:

KkulJaem said...

isn't this from Yawang?! Two years ago.....