9 April 2015

[Pann] Ji Sung who's turning 39 this year










Pann:  Ji Sung who is turning 39 years old this year 

1. [+50, -1] I don't think so?? But isn't he 28 years old? He's been 28 years old for 16 years since his debutㅋㅋㅋㅋ


2. [+42, -1] Yona-ya~~~~

3. [+26, -3] Ji Sung-ssi is 28 years old. He's an '88er, an olympic baby. Please redo the title.

4. [+18, -1] Peace~~~


5. [13, -1] An actor who has the ability to transform into a different person in every drama that he does. I watched 'Kill Me, Heal Me', 'Secret' and 'New Heart' around the same time but I didn't get confused at all as he's so distinct in each of them. I'm planning to check out his other works right now.

6. [+13, 0] I am Cha Do Hyun

7. [12, -3] Ji Sung is 28 years old. Please make a correction. Segi-ya, I miss you. Sobs ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠThe one and only Segi

8. [+6, -1] Yona-yaㅜㅜㅜㅜ Segi-ya, I miss you ㅜㅜ



15 comments:

sleepyneve said...

I thought he was in his early 30s.

Stormrox said...

Nooo way he cant be almost 49 he looks soooo young

juvus said...

49? lol

Stormrox said...

Sorry i mean 40 lol

muramurr said...

he looks his age actually

Jwy said...

How can this guy look younger than at the time his debut? T_______T

Lily said...

Cha Do-hyun <3333333333333

goldenmellow said...

Idk, he looks his age to me. Some people just think once you reach 30 you start falling apart or something.

Junichyung said...

Okay, I just finished watching Kill Me Heal Me yesterday and I must say that drama is just great (it's not flawless but the script, the directing, and of course the acting is just purely awesome). Right now, I'm having a huge crush with Ji Sung and just realized that he is really attractive and I feel jealous towards Lee Bo Young because she is so lucky to have a husband like him lol

But seriously, Ji Sung is one of my biggest surprises this year because he delivered a beyond amazing performance in Kill Me Heal Me knowing that he have to portray several personalities. (To be honest, I don't care about him before Kill Me Heal Me). And today, I watched his film entitled "My PS Partner" lol the movie was fun to watch and of course, he is really charismatic as usual.

Conclusion: I'm in love. Ji Sung is love.

yeoshinn said...

you should watch secret love!! Jisung and Hwang Jungeum was the lead in there too and the story was awesome! It's very melodrama but the plot twists in there were good too. (can't compare to KMHM's level but yeah XD)

yeoshinn said...

He's 28. Cha Dohyun's 28. I CHOOSE TO BELIEVE HE'S 28

vivi said...

He look like early 30, he looks older but not near 40,

vivi said...

here's a gift , I do hope that kind of drama can be priorities,https://otayamin.wordpress.com/2015/03/10/kill-us-heal-us/

I mean with the preparation stage, the casting and the sponsor since It really looked rush when Ji sung haven't had lot of preparation and HJE that just finish filming another show

vivi said...

here's a gift then https://otayamin.wordpress.com/2015/03/10/kill-us-heal-us/


kinda hope the preparation can be better, it really looked rush when JS just ask as the last actor and HJE that just finish shoot another drama and if all scebe can be shoot 1st without live shooting, but the execution is really awesome

surfinthesasslife said...

I cnt believe he's tht old tbh. He always have a special place in ma heart, along with other stars.