21 May 2015

Kim Sarang says she's not in a rush to get married





Newsen - Nate: 37 years old Kim Sarang "I have quite an independent personality, I'm not in a rush to get married"

1. [+575, -96] Kim Sarang who's in her late 30s doesn't lose to women in their 20s-30s

2. [+496, -21] So what if you're old?... I'm actually jealous of her because she doesn't have to worry about money and she lives her life doing the things she love...I wanna live my life to the fullest too

3. [+36, -8] Kim Sarang's beauty fades. Still looks like she's in her 20s

4. [+26, -1] Marriage is a personal choice

5. [+13, -1] It's really stupid that specs are a big part of Korean dating and marriage culture

6. [+11, -20] Women who don't wanna get married might as well enlist in the army. They live such comfortable lives


Herald Pop - Naver

1. [+61, -2] Just look at their visuals *Shivers* 

2. [+48, -2] These two are in their 40s already. Just saying..

3. [+45, -5] Kim Loveㅠㅠ I love you

4. [+27, 0] Joo Jin Mo looks hot ㅠㅠㅠㅠ


10 comments:

muramurr said...

I read that there were rumors she dated Rain long time ago... that's the only thing I know about her :)

placeforu said...

She's definitely beautiful, she's aging gracefully. Celebrities spend so much money, time and effort into their skincare regime since that's part of their profession.

luna326 said...

she still looks like someone in her 20s. so beautiful.

Stormrox said...

Damn it she is soooooo pretty

Shalala said...

6. [+11, -20] Women who don't wanna get married might as well enlist in the army. They live such comfortable lives

I don't get this logic? LOL

Amiaah said...

Same! So I guess the OP wants the unmarried ladies to join the army because....he/she is jealous that they lead comfortable lives? He wants them to become uncomfortable? Idk I don't get it either LOL

twicawind said...

Whoa. The pictorial is simple and yet, we can already feel JJM and KSR's chemistry. Seems like I'll check this drama

trufax said...

" [+11, -20] Women who don't wanna get married might as well enlist in the army. They live such comfortable lives"
what the hell? this guy needs more downvotes. Its the opposite, actually

trufax said...

I dont see how having a succesful career to sustain yourself = living a comfortable life. Doesnt make any sense

moya said...

Zico's Ideal Type.
Such a high class lady 😏