23 July 2015

Jo In Sung, Lee Kwang Soo and D.O meet up for IOIL's 1st anniversary




tv Report - Naver: "It's been 1 year"... Jo In Sung, Lee Kwang Soo and D.O's loving bromance

1. [+10,632, -203] So heartwarming seeing the 3 of them together

2. [+8,658, -257] Jo In Sung isn't Jo In Sung for no reason..

3. [+7,716, -197] Wow... They're all handsome..♡♡

4. [+895, -39] D.O's lucky to have taken part in a good drama  and he gets to hang out with  these hyungs. I'm glad to see that they share a good bond

5. [+844, -23] I wonder what they talk about when they hang outㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I'm so curious

6. [+778, -74] I'm not a EXO fan but I think D.O's a good actor

7. [+690, -28] Kwang Soo's so handsome even when he's sitting with other handsome guys~ A stark contrast to his looks in 'High Kick'

8. [+602, -19] It's been a year since IOIL. Time flies..

Nate 

1. [+404, -25] In Sung's handsome and so is Kwang Soo.... I love In Sung and Kwang Soo!!~

2. [+25, -2] The drama's epic.... Script, cinematography and acting were the best..

3. [+11, 0] Will never get bored of this drama.. I love the songs too..

4. [+9, -15] Turned D.O into an octopus


35 comments:

partyheartthink said...

Turn D.O into an octopus....oh please can u check ur face first....if d.o turn into an octopus, what do you think you will be??????

kimmyungsoo said...

Lol Chanyeol will get 'jealous' again..so good to know how Jo insung love and take good care of D.O. Song jongki also said in their group D.O is the recent one hanging out with them a lot lol

오다 said...

i know more good english songs and bands, thank to this drama

Ivery said...

This drama was honestly perfect .

Shinexoara said...

When did song joong ki say this :O im so happy then :D

Park Bo Young said...

The musics in this drama are def the best. Even the one with the title 'You're my best friend' is good to hear before you sleep lol

girl said...

Song Joongki and DO are hanging out together now. I'm super dead. Lol.

girl said...

I'm so happy that DO still keep in touch with Kwangsoo and Jo Insung. <3

Coffee said...

really?? omg that's amazing do you have a link or something

partyheartthink said...

Did Joongki said that on Running Man when he make a special appearance?????

Nippy said...

Jo in sung sshi sooo handaome :)

오다 said...

yes yes ahahahahaha

shiro 白 said...

It's been a year already? :( IOIL was one of the best kdramas I've seen. And It's the drama that had the best OSTs ever.

짝머 said...

all songs that included in this drama are really jjang!

kimmyungsoo said...

No..he said in an interview :)

kimmyungsoo said...

he said in an interview :) I'm sorry i dont remember the link

kimmyungsoo said...

Yeah; he said in an interview :)

kimmyungsoo said...

he said in an interview :)

alicebian said...

I used it as my ringtoneㅋ Heavy is good too ~

alicebian said...

Jo Insung, Im Joohwan, Song Joongki, Lee Kwangsoo + Do Kyungsoo. This is a very serious problem.

changyver. said...

Can't believe they meet each other despite of having a packed schedules just to celebrate this. I got warm feelings just by looking at their friendship

stopbeingdelulu said...

actually they meet quite regularly. D.O. said on a radio show that he meets Jo Insung quite often, the members even said more often then them.

LalaMind said...

ohhh thx for translating it kkuljaem. their friendship is so cute,

bogaerde said...

Kyungsoo Sandwich is just the cutest.

AND ALL HAIL TO IT'S OKAY THAT'S LOVE.
Definitely one of my favorite dramas to date.

bogaerde said...

At this rate, we'll get a pic of those four together and I will die.

changyver. said...

Hahaha yes but nowadays kyungsoo is busy with tours and movie filming

ŃøÓrâ BtOol said...

Same lol

21VIP said...

not even a fan of exo or d.o but d.o looks more handsome than insung here lol

oppa's wife said...

This brings back memories.... IOIL is hands down one of the best kdramas ever!

Coco said...

Link plz! :3

Coco said...

From what EXO said, D.O hang out more with Jo In Sung and Kwangsoo than the members, and since why Chanyeol 'forced' D.O to let him meet with In Sung one time not too long ago

Like a Stranger said...

Hero is such a good song too

오다 said...

i love hero hhuhuhuhuhuhu so deep

Nicole said...

I seriously want to be a part of their gang and squeal at all of them lol. D.O is such a fangirl of jo in sung and jo in sung adores kyungsoo lol.

onogo said...

I think it's Im Joohwan who said it. At that time Joongki was still in the army. Joohwan said that originally the group consisted of Joongki, Insung, Kwangsoo, Kibang, and himself. Then he said because of IOIL, DO join them. I'm not sure if Joongki and DO have met yet because right after he got discharged, Joong ki is busy with his drama. He's seen together with Kwangsoo and Insung many times but i never heard of him meeting DO. Maybe they've met in secrecy tho. Idk.