15 November 2016

President Park Geun Hye reportedly used VIP services at Chaum clinic and health clubs under fake name 'Gil Ra Im'




jtbc - Naver: [Exclusive] President Park used 'Gil Ra Im' as a fake name for Chaum VIP facilities 

President Park Geun Hye's revealed to have used 'Gil Ra Im' (Name of Ha Ji Won's character in 'Secret Garden') as a fake name for VIP membership at Chaum clinic and health clubs starting Jan 2011. VIP membership cost more than 150 million won.

1. [+25,560, -145] Gil Ra Im's job is a body double. Goosebumps

2. [+20,060, -149] Lee Jung Hyun: This person is like Kim Tae Hee or Jeon Do Yeon to me!

3. [+19,551, -138]ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"Gil Ra Im". She must be insane ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. [+14,243, -90] Gil Ra Im ㅋㅋㅋㅋㅋㅋCan't stop laughing ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+13,849, -105] Secret Blue House Ra Im jjang ~~~ㅋㅋ Is this the best you can do? ㅎ

6. [+6,176, -29] Ya, if I were you, I would've resigned out of embarrassment ㅜㅜ

7. [+6,134, -34] Kim Eun Sook: I didn't write Secret Garden to deserve this..

8. [+6,078, -25] Gil Ra Im-ssi, when did you become so abnormal?



Daum Cafe: Her V app broadcast is going to be explosive tomorrow

-Daebak ㅋㅋㅋㅋㅋ The time timing couldn't have been worse

-Oh no.. Ji Won unni ㅠㅠ

-Aigoo.. the timing's just..

-The live chat is going to be crazy

-I feel so bad ㅠㅠㅠㅠㅠㅠShe has no fault

-Unniㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ


Daum Cafe: The reason why Park Geun Hye chose 'Gil Ra Im' as a nickname 





Ha Ji Won: I grew up alone, as a poor and  unfortunate neighbor
Hyun Bin: What about your living expenses?
Ha Ji Won: From the government
Hyun Bin: So all the taxes I paid for went to you?


-Crazy ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Look at the sync

-Major goosebumps


-

0 comments: